Viikonloppu meni todella leppoisasti rentoutuen ja aurinkoa ottaen. Perjantaina kävimme hieman katselemassa yöelamää minun iltavuoron jälkeen, lauantaina oli vuorossa markkinat, hieman kokkausta ja hieman lisää iltaelämää, kylläkin vain kiertelyn muodossa. Sunnuntaina hurahti sitten käytännössä koko päivä paikallisella tekorannalla aurinkoa ottaen. Ja lämmin oli. Mukavan arkinen viikonloppu kun kerrankin oli normaalisti ollut viikon töissä. :p

Töissä onkin alkanut asiat sujua paremmin ja paremmin. Minulla on silti vielä opittavaa ja moni asioita täytyy kysyä, mutta olen ollut jo yksin vuorossa puhelimen ääressä, ja olen jopa saanut pidettyä tilanteen hallinnassa, vaikka välissä puheluita on jopa 5 tulossa samaan aikaan. Dubaissa se ei oikein onnistunut. Täällä tuntuu myös että asiat tehdään tehokkaammin kuin Dubaissa, mikä ei sinänsä ihme olekaan, sillä täälläkin päälle painavat paljon pahemmin tulokselliset tavoitteet. Aikaa lorvailulle ei yksinkertaisesti ole. Minulla ei onneksi ole vielä kovin kiireisiä vuoroja ollut. Toivottavasti ehdin opetella touhua vielä jonkun verran ennen kuin kiire alkaa tosissaan painamaan päälle.

Muuten arki on lahtenyt rullaamaan täälläkin. Töissä ollessa aika kuluu nopeasti ja onneksi kuluukin, tällä hetkellä nimittäin tuntuu, että edessä olevat 6 kuukautta ovat vielä piiiitkä aika. Sitten kun Samu on lähtenyt jatkamaan kohti etelää, minä voisin harkita, että ottaisin vielä toisen työn yhdelle tai kahdelle illalle viikossa. Tällä hetkellä tunteja ei ole niin paljoa, etteikö niiden lisäksi jaksaisi pari iltaa tarjoiluakin harrastaa. Mutta sitä täytyy katsoa sitten kun näen kunnolla minkä verran Marriottilla on töitä tarjolla.

Nyt nauttimaan vielä hetkeksi auringon lämmöstä. :)

Niina